lunedì 7 gennaio 2008

Napoli...la camorra ingrassa.................................





























"Napule è mille culure Napule è mille paure Napule è a
voce de' criature che saglie chianu chianu e tu sai ca
nun si sulo. Napule è nu sole amaro Napule è addore
'e mare Napule è 'na carta sporca e nisciuno se ne
importa e ognuno aspetta a' ciorta. Napule è 'na
cammenata inte viche miezo all'ato Napule è tutto 'nu
suonno e 'a sape tutti o' munno ma nun sanno a
verità. Napule è mille culure (Napule è mille paure)
Napule è 'nu sole amaro (Napule è addore e' mare)
Napule è 'na carta sporca (e nisciuno se ne importa)
Napule è 'na camminata (inte viche miezo all'ato)
Napule è tutto nu suonno (e a' sape tutti o' munno)"*.

*("Napule è", di Pino Daniele)





"Comm'è triste, comm'è amaro
Assettarse pe guardà' tutt'e ccose
Tutt'è parole ca niente pònno fa'
Si m'accido ie agg'jettato chellu ppoco 'e libertà
Ca sta' terra, chesta gente 'nu juorno m'adda da' Terra mia terra mia comm'è bello a la penzà'
Terra mia terra mia comm'è bello a la guardà
Nun è overo nun è sempe 'o stesso
Tutt'e juornë po' cagnà'
Ogge è deritto, dimane è stuorto
E chesta vita se ne 'E vecchie vanno dinto a chiesa Cu' a curona pe' prià'
E 'a paura 'e chesta morte
Ca nun ce vo' lassà' Terra mia terra mia
Tu si' chiena 'e libbertà
Terra mia terra mia
I' sento 'a libbertà".*

*
("Terra Mia", di Pino Daniele)



Giornate infernali a Napoli e dintorni...
La spazzatura domina la città e dintorni...
Incendi di montagne di spazzatura...
Diossiona...
Manifestazioni popolari...
blocchi stradali...
manganellate della polizia...
sassaiole contro la polizia...
Ipocrisia nelle stanze del Palazzo,ognuno resta attaccato alla propria poltrona...
I leghisti vogliono l'esercito a Napoli ...
Bisogna reprimere le proteste...
Ma, che vogliono questi afroborbonici ?...
Tutta colpa di quel Garibaldi che li ha uniti alla Padania...
L
a
c
a
m
o
r
r
a
i
n
g
r
a
s
s
a...........................................

Nessun commento: