giovedì 7 agosto 2008

LIBERTATI PI LI VENETI!


Dal sito dei fratelli veneti www.raixevenete.net
RAIXE VENETE - jurnali 'n Venetu di la cultura, di la lingua, di la storia Veneta jurnali nostru: RAIXE VENETE »
PRESENTAZIONI SICILIANA
Salutamu.
Bimminutu 'n Venetu!
Venetu eni na reggioni situata ntra l'Austria e lu mari Adriáticu; avi pressapocu 4.500.000 abitanti. Li citati principali di lu Venetu sunnu Venezia, Treviso, Verona, Padova, Vicenza, Rovigo e Belluno. Li genti di lu Venetu sunnu chiamati "Veneti".»
Majuri nfurmazioni supra lu Venetu nta: www.veneto.org . Raixe Venete eni un jurnali 'n Venetu chi parra di la cultura, di la lingua, di la storia e di li prubblema pulitici di la nostra Reggioni Veneta.
Lu pubblica l'associazzioni culturali "Veneto Nostro" ('n Sicilianu: "Venetu Nostru").
Raixe Venete.net eni lu nostru novu situ; è scrittu tuttu 'n lingua Veneta e parra di la storia, di la cultura, di la lingua e di la libertati di lu nostru Populu Venetu.Nta stu situ vossia po' attruvari na granni collezzioni di links supra la cultura, la storia, la lingua e l'autoditerminazioni di lu Venetu e d'autri genti d'Europa.Ccani vossia po' attruvari puru un saccu di documenti, analisi, li poesii Veneti e software freeware 'n lingua Veneta.La parti risirvata a li Forums eni mpurtanti assai: ccani vossia po' leggiri e scriviri opinioni ogni jornu ('n Venetu, Nglisi, etc.) supra lu Venetu, la libertati, la cultura e la genti d'Europa. Pi otteniri majuri nfurmazioni, vossia si po' mettiri 'n cuntattu cu nuautri pi menzu di l'e-mail: info@raixevenete.net
¡Libertati pi tutti li Populi
Libertati pi li Veneti!

Nessun commento: