lunedì 5 gennaio 2009

5 GENNAIO 2009,RICORDIAMO IL GIORNALISTA PIPPO FAVA,UCCISO,25 ANNI FA,A CATANIA,DALLA BESTIA MAFIOSA!

______________________
Nella foto,Pippo Fava,il direttore Pippo Fava,in "trincea",mentre preparava gli articoli che hanno sancito la sua condanna a morte!



******************
Sot, më 5 janar, në Katania të Sicilisë përkujtohet 25-vjetori i vrasjes së gazetarit Pippo Fava nga mafia shtazarake
Në librin e tij “Hulumtimet e Sicilianëve” të botuar në vitet 80 të shekullit të kaluar, gazetari i mirënjohur nga Sicilia, Pippo Fava, i vrarë pabesisht nga Mafia, 25 vjet më parë veç tjerash ka shkruar: “Po shndërrohem krejtësisht në një katanez, fëmijët e mi janë lindur dhe janë rritur në Katania, ku kam pak miq dhe shumë armiq. Në këtë qytet kam përjetuar të gjitha dhembjet e mia, ankthin, dyshimet dhe gëzimet të lumturisë njerëzore nga ana ime. E dua këtë qytet me një ndjenjë sentimentale... Në vitin 1981 Pippo Fava ka shkruar: "Unë udhëhiqem nga një koncept moral i gazetarisë. Një gazetari e faktuar me të vërtetën, e cila vazhdimisht pengohet nga korruptimet, e cila frenohet nga dhuna e kriminaliteti, e cila pretendon funksionimin e shërbimeve shoqërore, një gazetari e zellshme e cila i imponohet qeverisjes së mirë...." .
************
Fonte: http://www.radiokosovaelire.com/

http://www.youtube.com/watch?v=jAogBSvaSyU


1 commento:

Anonimo ha detto...

Ciao Orazio,ci scusiamo per il disturbo, ti volevamo chiedere se potevi cambiare il nostro banner sul tuo sito con quello tolkienano che c'è sopra la nostra homepage.
Il logo del circolo è infatti in fase di restyling.
Cordialmente,
Terra di Mezzogiorno.